.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرایی شدن 75 درصد مصوبات دولت به مازندران

استاندار مازندران با اشاره به اینکه دو سفر هیئت دولت به این استان 420 مصوبه داشته است، گفت: 75 درصد از این مصوبه ها به مرحله اجرا رسیده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، سیدمحمد کریمی در شورای اداری استان با اشاره به اینکه 107 مصوبه از سفرهای هیئت دولت به مازندران در حال پیگیر است، اظهار داشت: 102 مصوبه از سفرهای هیئت دولت اجرا شده و بسیاری نیز به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی افزود: در مجموع سفرهای هیئت دولت به مازندران 54 توافقنامه در خصوص مازندران بین وزارتخانه ها منعقد شد.

استاندار مازندران عنوان کرد: 44 درصد مصوبات سفر مربوط به پنج بخش راه و ترابری با 50 مصوبه، 37 مصوبه بهداشت و درمان، 34 مصوبه جهاد کشاورزی، 34 مصوبه صنایع و معادن و 31 مصوبه به بخش نیرو اختصاص یافته است.

وی در خصوص مصوباتی که اجرایی نشده است، گفت: در دور اول سفر هیئت دولت به مازندران 30 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای رفع ترافیک مرکز استان مصوب شد که هنوز اجرایی نشده است.

کریمی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای ساخت 350 واحد مسکونی محرومان، پرداخت تسهیلات از سوی بانک مرکزی برای کمیته امام و بنگاه های زودبازده، تراکم کشت در اراضی کشاورزی و فقیر بودن مازندران از لحاظ راه های ارتباطی با توجه به اینکه بیشترین حجم ریالی مصوبات سفر هیئت دولت به مازندران در اختیار بخش راه است، از مشکلات و معضلات این استان اعلام کرد که نیاز به توجه ویژه دولت دارد.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی خودروسازی بابل مصوب سفر اول هیئت دولت به کندی پیش می رود، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در سفر به مازندران قول پرداخت 50 میلیارد تومان برای از بانک صنعت و معدن را به مردم دادند اما هنوز این مصوبه اجرایی نشده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.